kamu adalah pengunjung ke :

Selasa, 14 Juni 2011

aggrrrhhh....

waktu telah menunjukkan pukul 4.14 pagi....ehm....aku masih diam menatap keluar...anganku terbang mengembara tak tentu arah....menerobos dinginnya pagi yang sepi...diam dan diam...kaku bisu....

berjuta pertanyaan silih berganti dalam hati...berdetak...bergemuruh...seakan mau meledak....aku ingin teriak...AARRRGGGH...tapi mulutku tak kuasa melakukannya...aku tertunduk dan bersimpuh....aku menangis...ya aku menangis...butir air mata menetes...aku terisak....ya Alloh aku menangis ke pada MU....

ya Tuhan....aku menangis kepada MU...aku mengharap ridho Mu...aku mengharap rahmad Mu....tolong aku ya Tuhan...segala penat..segala kemarahan...segala kepedihan...kuatkan aku...

Aku bersimpuh kepada Mu....
Aku bersujud kepada Mu.....

ah......kiranya aku terlalu kotor untuk menghadap kepada Mu...kiranya aku tak pantas untuk menyebut keagungan asma Mu...tapi aku juga hamba Mu....

Tuhan....
aku malu kepada Mu...

Tidak ada komentar:

Posting Komentar